maandag 29 augustus 2011

Daily Uploads van uit het Wall House in Groningen



Vanaf vandaag werk ik een aantal weken in Het Wall House in Groningen als 'artist in residence'.
Ik werk daar aan een tekeningen-installatie die start bij een aantal tekeningen van mij die er al hangen en die nu worden uitgebreid, voortgezet, doorgetekend als reactie op de architectuur.

Dat WallHouse is een min of meer theoretisch gebouw van Hedjuk...dat moet je maar 's Googelen

De lange gang naar de keuken/ eetkamer
De tekening die in de slaapkamer is gehangen past er exact... alsof hij er voor gemaakt is


In de gang heeft Kie Ellens, de direkteur deze twee tekeningen mooi opgehangen
Deze menu folder van de plaatselijke pizzeria, met daarop de Laocoon... zet me direct op een spoor
ik zie de mooie overeenkomsten met de tekeningen die er al hangen: daarmee kan ik eigenlijk direct aan de slag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten